eRoditelj

Početna » Vrtić » RSD Bajka – predškolska ustanova

RSD Bajka – predškolska ustanova

PPU “RSD Bajka“je veriifikovana od strane Ministarstva prosvete nauke i tehnološkog razvoja. Osmišljena je kao podrška porodici i deci u osnaživanju dečijih potencijala i uloge roditelja kao ravnopravnih partnera koji učestvuju u vaspitanju i obrazovanju, kao i celokupnom psihofizičkom razvoju dece do polaska u školu. Negujemo atmosferu poverenja, međusobne saradnje, individualnog izražavanja kao i uvažavanja posebnosti i različitosti.

Osnovna delatnost podrazumeva predškolsko vaspitanje i obrazovanje, negu, ishranu i preventivno zdravstvenu zaštitu svih mališana od 6 meseci pa do polaska u školu.
Nudimo celodnevni i poludnevni boravak dece uzrasta od šest meseci do polaska u školu.

Predškolska ustanova realizuje vaspitno obrazovni rada u dva namenski građena objekta:

1. Objekat „RSD Bajka“ veličine – 420m2 ,120m 2 igraonice i 260 m2 zelene povšine sa pripadajućim mobilijarem. Adresa Ustanove je Đorđa Stanojevića br.14, na teritoriji Opštine Novi Beograd, broj telefona 011/227 10 29.

2. Objekat „RSD Bajka-Dečije carstvo“ površine 690,63m2, zelene površine 133.5m2, na adresi Milutina Milankovića 1ž, na teritoriji Opštine Novi Beograd.
Radno vreme

Radno vreme Predškolske Ustanove RSD Bajka

od ponedeljka do petka:

od 07.00 -20.00

Stručni tim

Tim radnika u Predškolskoj Ustanovi RSD Bajka sastavljen je od medicinskih sestara-vaspitača u jaslicama i vaspitača u vrtićkim grupama, pomoćno-tehničkog osoblja.
Saradnici: psiholog, saradnik za engleski jezik, stručni saradnika za glumu, logoped, pedagog za fizičko vaspitanje.

Program

Vaspitno – obrazovni rad realizovan je kroz aktivnosti koje pružaju razne mogućnosti otkrivanja sveta koji nas okružuje, zauzimanje mesta u njemu i otkrivanje koliki je naš uticaj na prirodnu i društvenu okolinu (pozitivan i negativan).

Koncept programa je zasnovan na procesu koji ne sadrži planirani proizvod i ne podrazumeva postojanje uzorka koji treba kopirati već je spontane i otvorene prirode sa nedefinisanim krajnjim ishodom.

Deca uče da razmišljaju i veruju sopstvenim čulima, da koriste sopstvene ideje i da sami rešavaju probleme.

Ohrabrujući decu da eksperimentišu i upuštaju u isprobavanje novina u toku samog kreativnog procesa omogućićemo im da razviju inventivnost kao apsolutno dragocenu sposobnost za budući život.

U isto vreme koncepcija programa podrazumeva i socijalni okvir koji kreira socijalne interakcije na kvalitetan način.

Osiguravanje balansa u dnevnoj rutini znači omogućiti deci takvu sredinu koja daje mogućnost za sticanja različitih iskustava u učenju

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Kontakt forma

     

     

    Nedavno pregledano